Thursday, April 1, 2010

Návštěva Krtka do Skotska

Dobrý den, jmenuji se Krtek a nedávno byl jsem na dovolenou ve Skotsku s mým přítelem Kenem. On je Skot a sládek pivovaru Inveralmond a tam ukazal mi jeho nový pivovar, který byl postaven minulý rok. Stará budova byla moc malá. Pomohl jsem připravit a zrýt pudu pro základy. Je velmi pěkný pivovar s velkou vstupní halou. Mám rád velké značky a kelticky odznak.

Ken má novou varnu, která se vaří 5.000 litru pro každou varku. To je víc piva , než mohou pít i za rok, ale pak jsem krtkem ...


Jsou nové velké spilky, kdy kvasinky proměňují mladinu do piva během několika dnů.


Po týdnu zrání pivo se naplní do sudů a pak je pryč do hospody.


Vic sudů s jejich peknými barvami.

Zatim, na zdraví a at' ten, který vaří, dobře žije. Ahoj.

No comments:

Post a Comment